Consell Islàmic Cultural de Catalunya 

     , // .
   
Articles de Islam 

Creguem a l'home a partir d'una gota d'esperma barrejada

Edició07-04-2009 | D.Mohammad Doudah Investigador científic de l´ organització universal

Diu Allah l'Altíssim: (Creguem a l'home a partir d'una gota d'esperma barrejada) Sura 76 L'Home versicle 2, tots els intèrprets sense excepció, diuen sobre l'esperma ejaculada, que és, a conseqüència del liquido masculí i femení, i que la eyaculación, és una barreja d'ambdós sexes, abans del descobriment del microscopi, i després de l'era del descens de l'Alcorà, fa més de deu segles, ningú coneixia com es formava l'embrió d'un Ovulo fertilitzat, s'assembla el (esperma) a gotes minúscules d'aigua, barreges de components hereditaris d'ambdós pares, al que avui dia cridem Cromosoma

 

I diu l'altíssim: (Oh, humans! Us hem creat a partir d'un baró i una femella) Sura AL-Huyurat 49 versicle 13, com també diu AL-Kortabí (I: 16 pág: 342,343) Déu l'Altíssim aclareix en aquest versicle, que ha creat la creació d'un baró i una femella encara que al començament se sostenia que l'embrió solament es creava del liquido masculí, el qual es criatura en el ventre de la mare, i deriva de la sang encara que la veritat és que la creació comença del líquid masculí i femení, en aquest versicle, al ser un text que no suporta la interpretació. Les etapes de la creació del ser humà, comencen amb l'espermatozoide del pare, al trobar-se tots els òvuls de la mare principalment constituïts, el qual és l'embrió, i l'esperma s'assembla a l'aigua o a les gotes d'aigua, que és el que el sagrat Alcorà ens desvetlla en el text següent, diu l'Altíssim: (L'inici la creació de l'home de fang; després va crear el seu progenie a partir d'un extracte d'un líquid insignificant) .AL-Sajdah 32, veure 7-8, i diu l'altíssim: (Per ventura no us hem creat d'un líquid insignificant?) AL-Mursalat 77, veure 20 . La fertilització no dóna pas a no ser per un espermatozoide de l'esperma, el semblant a l'aigua en les seves múltiples gotes, és a dir una gota d'esperma Embryo Drop-like, i és això al que el sagrat Alcorà posa l'accent en el conjunt de versicles, diu Allah : (Tal vegada pensa l'home que se li va a deixar sense finalitat?, Per ventura no va ser una gota de líquid ejaculada?) AL-Qiyamah 75, veure 36-37, i diu: (L'ha creat a l'home d'una gota de líquid) AL-Nahl 16, veure 4, i diu: (No veu l'home que ho hem creat d'una simple gota d'esperma?) YaSin 36, veure 77 .

 

I el sorprenent és com s'ajusta l'Alcorà, al descriure els components de l'esperma, que s'assemblen a l'aigua en el subjecte (ejaculat), en lloc del complement, abans que ningú hagués comprovat el seu propi moviment a través del microscopi, diu Allah: (Que l'home consideri, doncs, del que ha estat creat. Ha estat creat d'un líquid ejaculat). AL-Tariq 86, veure 5-6 . Arran de la dificultat de la visualització amb els primers microscopis, va dibuixar Dalempatius a l'home complet dintre del cap de l'espermatozoide, en l'any 1699, abans del segle 18 per un sol any, sense coneixement algun de com es creava l'embrió per ambdós pares en períodes, no obstant això el sagrat Alcorà declara amb evidència, des del segle setè, de la creació de l'embrió en períodes, diu Déu : (Què us ocorre que no atribuís a Déu la dignitat que es mereix?, doncs l'us creo en períodes) Nuh 71, veure 13-14 .

El primer període de l'etapa de l'embrió, finalitza fora de la concavidad de l'úter, i és sorprenent com s'ajusta el sagrat Alcorà, a l'explicar la formació de tots els períodes en l'expressió ventres, en el següent versicle diu Déu: (Us crea en els ventres de les vostres mares, creació després de creació, en tres capes de tenebres) AL-zumar 39, veure 6, en realitat, si que cobrixen a l'embrió tres capes microscòpiques. Demostra l'Alcorà amb exactitud, les etapes en les quals es forma l'embrió, amb una exactitud en la seva expressió, posant-se d'acord completament amb les etapes de formació de l'embrió, diu Allah el Totpoderós: (En veritat creguem a l'home d'un extracte d'argila. Després ho col·loquem en forma de gota d'esperma en un lloc segur; tot seguit convertim l'esperma en un coàgul; després convertim el coàgul en un tros informe; després cobrim els ossos amb carn i, finalment, ho desenvolupem en altra creació. Beneït sigui Déu el millor dels creadors.) AL-muminun 23, veure 12-14 .

 

I l'embrió en la seva primera etapa, és el més semblant al Alaqa, o semblança a una sanguijuela Leech-like Embryo, al no existir una mica més semblat en aquesta etapa, sent de forma allargada i sense cor latent, vivint penjada sobre un ésser viu , aquesta és la mateixa descripció en el primer període de l'embrió en el ventre, després comencen els òrgans primaris en la formació, arrugant-se l'embrió denotant abolladuras i reduccions, tot seguit apareixen les formes corporals, que formen les vértebras lumbares de la columna, sent així el més semblat a les marques dentales en una goma de mastegar o un tros de carn, fins a arribar l'embrió a una grandària tal com mastegat i corbat en la forma, d'aquí la paraula (alguna cosa informi) és l'expressió més evident per a un símil en aquest període Chewable mass like Embryo, i finalitza l'etapa de formació dels òrgans primaris, una vegada començada la formació dels ossos en la setena setmana, cobrint-se pels músculs en la vuitena setmana, d'aquesta manera s'assembla l'expressió (després convertim el coàgul en un tros informe; després cobrim els ossos amb carn) dotant-lo d'un va desafiar científic sense parangó, d'entre qualsevol altre llibre atribuït a la revelació, i finalitza la formació d'òrgans primaris Organogenesis finalitzant la vuitena setmana, I finalitzant l'estructura primària després de la sisena setmana, pren l'embrió la forma d'una persona, no quedant per al naixement sols que el desenvolupament i, ajustar la forma respecte al cap i al cos, adequant-se a l'expressió (i, finalment, ho desenvolupem en altra creació. Beneït sigui Déu el millor dels creadors.) mes no posseïx ni la raó ni el cor, si no lliurar-se amb convicció, que aquestes veritats científica que presenta el sagrat Alcorà amb modosidad, no s'aparten del propòsit, com tampoc es pot imaginar que el seu origen venja d'un home, sense abans conèixer-lo microscòpicament, i verificant-lo en l'era de la revolució científica, principalment en els tres últims segles, de tal manera, aquells que apunyalen? no mostren cap prova clara, sinó símptomes d'orgull i obstinació, al mateix temps que mostren desconeixement sobre les veracitats científiques, alhora que un mal enteniment de les evidències de la revelació en el Sagrat llibre.

 
¿Qui som? | Contactar | Avís legal
2008-2009 © Consell Islàmic Cultural de Catalunya - 08001 - Barcelona - Espanya - Telèfon: (0034) 933 010 831